Emeril

Sunt inca in state, si cum nu prea am cu sa imi omor timpul, apropo, mi-am luat niste cursuri on-line la o universitate aici, asta in caz ca nu mi-a ajuns scoala din Romanica. Despre cursuri, normal vechiul narav nu se schimba, deci numai cand am dead-line la vreo tema sau vreun curs ma apuc sa tocesc. Si cum spuneam, neavand chef sa citesc ineptiile altora, am zis sa imi rup ochii in televizor. Pe ce canal m-am oprit? FOOD!!! Poate ca sufar un pic din cauza asta cu fast-food-urile lor aici, dar am avut ocazia sa vad un show, ma rog, sunt doar in lumea enterteiment-ului, ce m-a lasat cu gura cascata. Un american sadea, ce la inceput l-am crezut hispanic, a reusit sa ma faca sa imi doresc cu ardoare sa imi deschid acel restaurant pe care il visez de mic. Acest cabron, care m-a enervat la culme cu atitudinea lui de mare bucatar, sincer… este unul dintre meseriasii de pe lumea asta, a avut urmatoarele chestii: una bucata ton la vreo 2,5 kg, un lobster, scoici, un altfel de scoici, escalops de caracatita!!!,  calamar, shrimps (creveti adica), fo 20 de sardelute mititele si un black bass (un peste american care este gustos de altfel). Ce a putut sa faca nesimtitul asta cu aceste ingrediente si cu ceva verdeturi si ceva condimente…..E drept ca abia venisem de la masa cand m-am uitat la show, dar vazandu-i iscusinta….doamne ce foame ma luase!!! Nu vreau sa-mi aduc aminte ce imagini am vazut cu escalopul de caracatita, basul facut un pic crispy, scoici, shrimps, calamar si cu celelalte scoici, adunate intr-o minunatie si facute sa fie vesele dupa cum zicea nea Emeril cu mult ulei de masline si cu balsam de nu stiu mai care si cu usturoi si avocado si papilele mele erau innebunite si….MI-E FOAMEEEEE!!!!. In fine, dupa ce mi-am potolit foamea cu o tigare, mi-am mai revenit un pic. In schimb ma pocnit chestia asta cu restaurantul…imi doresc de mult, de cand eram copil…dar voi reveni cu subiectul acesta.

4 gânduri despre “Emeril

  1. Mai ce sa zic…ce a facut ala acolo…in fine. Treaba cu lobsteru’ o vezi in filmele proaste americane, cand se duc aia sa se cineze la cine stie ce fancy restaurant, si le aduc ditamai racu’ in farfurie (poti sa zic ca sunt ca racii, dar nu se compara cu aia de-i facea maica-ta, do you remember?)🙂

Lasă un răspuns

