American dream II

A mai ramas o saptamana. Abia astept ziua de vineri sa merg acasa. Poate suna cam patetic…dar imi este dor de casa. Cu toate ca deja mi s-a  facut o propunere de a ramane aici, nu as da Montrealul meu pe nimic in lume. Nu vreau sa generalizez, dar pt mine America nu este o mare scofala. Bine, nu am vazut decat doua orase mari si o gramada de suburbii…dar totusi, nu se compara cu cosmopolitul meu oras. Ma surprins foarte mult atitudinea oamenior. Foate volubili, sunt prietenosi, poti sa vorbesti cu ei despre orice, ma rog aproape orice. Cand vine vorba de cultura, de exemplu unul dintre asociatii de la firma de aici mi-a spus ca ei au muzeul „batei de baseball”, te cam surprind un pic cu ignoranta lor. In schimb daca te apuci sa vorbesti cu ei despre munca, si despre activitatea in sine de a munci le vine sa o ia la fuga. Cu ei e bine sa vobesti despre basket, fotbal american sau baseball. Ma rog, sport in general. A si mai mult, aici in Kentucky, la granita cu Louisiana pescuitul este la mare rang. Granita dintre cele doua state este raul Ohio. Un rau murdar si plin de peste de altfel. Drept pentru care in week-end profit de acest rau si imi omor timpul cu pescuitul.

Lasă un răspuns

