Nu prea am mai avut timp sa scriu, si stiu pe cineva care mi-a atras atentia ca am lasat blog-ul de izbeliste. Drept dovada penultimul post a fost conceput pe 1 februarie si abia astazi l-am dat spre „publicare”. Adevarul ca chiar am stat prost cu timpul si ca sa ma disculp am sa explic imediat cam pe unde mi-au umblat piciorusele. M-am intors din state pe 7 februarie, am avut doar cateva zile libere dupa care am luat-o din nou din loc. Am fost doua zile in Boucherville, ma rog aproape de Montreal, sambata a trebuit sa ajung in Trois Riviers, la vreo 150 de km, unde am dat de o caldura primitoare cu -30 de grade. Acolo spre surprinderea mea a trebuit sa trainuiesc niste columbieni. Culmea, in inima Quebec-ului am gasit columbieni. Nu i-am intrebat daca job-ul de aici este doar de fatada, ei avand de desfasurat adevarata lor afacere cu prafuri. In fine. Baieti buni, cu chef de munca. Iar ieri, luni adica a trebuit sa vin din nou aici in state. Unde imbecilul de frate al patronului face numai tampenii si eu trebuie sa le repar, de parca as fi instalatorul de servici. In fine sper sa ma fac inteles, deja sefii mei au luat masuri in baza rapoartelor trimise de mine. Sper ca urmatorul post sa nu fie in martie, asa ca sper sa am timp sa mai arunc cateva randuri.

Lasă un răspuns

