American dream!

Nu stiu cu ce sa incep…Nu am mai scris de mult si se pare ca mi-am pierdut indemanarea. De vreo doua saptamani sunt in State cu serviciul. Cand ma gandesc ca in copilarie daca aveai cunostinte in State erai cineva. Acum… In fine. Am descoperit aici ceea ce vazusem prin filme. As fi vrut sa fiu placut surprins dar… Sunt intr-un orasel cu 5000 de oameni unde si cel mai amarat dintre ei conduce un truck. In varianta romaneasca ceva asemanator dintre un camion si un SUV. Un fel de ARO imbunatatit si pe sistem rusesc. Adica mare!!!! Am ramas un pic surprins de diferenta de preturi. Sunt extraordinar de mici in comparatie cu Canada, sau mai bine spus cu Montrealul meu. Lume prietenoasa, atata timp cat stie ca sunt aici doar ai invata ceva, si ca nu am venit pt a le lua job-urile. Cu mancarea ma inteleg eu cam prost, deoarece ei mananca la (sau numai) fast-food…Dar am gasit un bufet cu mancare chinezeasca, da, sunt si aici :), care nu este rau de loc. In fine, am sa revin cu amanunte in zilele urmatoare

Lasă un răspuns

