Revelion quebecos

Am sa va spun cate ceva din frumoasele „traditii” ale quebecosilor din noaptea dintre ani. Pe mine m-a prins revelionul la niste amici columbieni. Destul de funny de altfel. Pa le 12 noaptea trecute fix, cum spunea Caragiale, am iesit cu sampania afara ne-am pupat ne-am urat toate cele, in fine si ei fiind latini avea cam aceleasi obiceiuri. Marea surprindere a fost cand pe la 12 .15 am vazut cateva familii quebecoase ca isi paraseau prietenii spunandu-si noapte buna si ma rog alte cele, indreptandu-se spre casa. Adica asta a fost petrecerea pt ei. 15 MINUTE!!!! In fine, noi ne-am vazut de ale noastre. Am plecat in jurul orei 1 la alti amici mexicani. Si acolo am simtit ce inseamna petrecere. Mai mult de 30 de oameni, euforici de la bere si ceva iarba presupun, dansau dezlantuiti pe salsa, merengue si alte latinoase. Un apartament imens, dar in care nu aveai cum sa arunci un ac… Dezmatul a tinut pana pe la 5 dimineata, ca asa le sta bine unora. Prietenii stiu de ce. Cam asta a fost cu revelionul la quebec.

Lasă un răspuns

