Colegi

Sa va spun la ce sunt buni colegii de munca? Sa incep cu inceputul atunci. Am un coleg, negru, care este din Coasta de Fildes.  Richmond il cheama. Un tip ce nu ar trebui sa il superi, are niste brate de zici ca este cel putin antrenor de body-building. In fine. Imi este mai apropiat, sa zicem, stam mai mult la barfa in pauza, la o tigare. M-a intrebat zilele astea daca m-am culcat cu vreo negresa pana acum. Raspunsul a fost plin de adevar: NU! Nu ca nu mi-ar fi placut, habar nu am cum este, dar nu am avut ocazia. Neasteptandu-se la acest raspuns, a inceput sa se agite. „Cum asa, nu ai avut nici o femeie neagra pana acum???” Nu, am raspuns pentru a doua oara. Trebuia? Am intrebat eu un pic surprins. „Normal!” a venit raspunsul…In acel moment a venit cu propunerea” da-mi numarul tau de telefon, am sa il dau verisoarei mele si ai sa te culci cu ea!!!!Cum asa, am intrebat un pic siderat. De ce trebuie sa ma culc eu cu verisoara ta??? Raspunsul a fost unul delicios:”Man, ‘cause you are my friend!!!” Deci, sunt buni si prietenii la ceva, nu?

5 gânduri despre “Colegi

Lasă un răspuns

