Unde este locul romaniei?!?!

Am avut astazi o discutie, ceva mai aprinsa ce-i drept cu o „smart patriotic girl, sau woman”. Motivul? Ca am fost un las ca am ales sa plec din tara, ca am incercat sa scap de probleme si ca era mai bine sa raman ca sa ajut prin fortele mele, sa readucem romania acolo unde-i este locul. HA?!?!?!?! Unde dracu este locul romaniei? Mi-a venit in minte un banc, acela cand D-zeu a creat lumea, i-a dat romaniei o gramada de lucruri in comparatie cu alte tari. romania are munti, dealuri, ape, iesire la mare, delta, o gramada de frumuseti. Cu alte cuvinte, chiar este o tara frumoasa. Cand Sf. Petru a vazut grozavia, a venit la D-zeu si l-a intrebat” Doamne, dar de ce tara asta are asa multe lucruri frumoase, este cumva mai speciala?”. Raspunsul a venit sec:” Asteapta sa vezi ce fel de oameni o sa traiasca aici”. Sa revenim. Deci mi s-au adus urmatoarele acuze: las, tradator, nu sunt in stare sa imi asum niste responsabilitati, nu am spirit civic!!! (mai exista asa ceva???). Nu m-am sinchisit sa-i aduc argumente, sunt altii care striga de mult ce se intampla in romania si nu sunt bagati in seama. Drept urmare i-am trimis acest fragment dint-o piesa a unor baieti ce tot striga de vreo 14 ani de zile:

Dragostea de tara naste prosti,
Romania e o tara plina de banci, farmacii, cazinouri si shaormerii
E o tara de prostituate, de hoti de buzunare si portari cu simtul raspunderii
Ceilalti muncesc ca fraierii […]
Te comporti indecent pentru un trai decent
Faci o facultate  – doua, ca student
Afacerile legale te trimit in faliment
Intr-o tara mai plina de maimutoi decat Disneyland
Aparent esti relaxat ca ai un trai decent
Multumit ca ai apa curenta si curent
Corectitudinea e o slabiciune in prezent
Frate, aici se fura tot de la bani la libertate
Intrati in Europa cu capul jos se pare
Ca si presedintele are mainile murdare […]

Lasă un răspuns

