Aventuri la consulatul romaniei in Montreal

A trebuit sa ajung la consulat pe motive „pasaportuale”….adicatelea, mi-a expirat pasaportul. Fiind la consulat cu niscai treaba de procuri si alte documente de trebe prin romania, zic sa intreb si de pasaport ca mai este un pic si imi expira si o sa am nevoie. Toate bune si frumoase, il intreb pe nenea consulu’ despre pasaport, la care el incepe sa imi insire o lunga lista de acte de care are nevoie si de o taxa de 100$. Ok, am spus eu, daca astea sunt taxele, asta e, nu am ce sa fac. Dau sa plec, dar imi aduc aminte sa il intreb in cat timp este gata. Raspunsul? Nu ati vrea sa-l stiti. Citez din memorie vorbele consulului:” Pasaportul va fi gata intre 90 si 120 de zile” !!!!!! DE CE dureaza asa mult? Acestea sunt procedurile, mi-a inchis el gura. Am vrut sa intreb daca trimit ei actele cu pluta pana in romania, altfel nu im explic de ce dureaza „numai” 3 luni!!! Am mai intrebat daca se poate prelungi acest pasaport, dar mi-a spus ca nu se poate si nici nu exista proceduri de urgenta. La revedere! So, stau si ma intreb, cu cat dracu sunt platiti astia de se fac ca lucreaza „ca consuli” sau ca ambasadori prin lumea asta, cand de fapt ei nu fac nimic??? M-am simtit asa de ajutat si linistit dupa ce am iesit din „consulatul romaniei din Montreal”…oamenii astia chiar sunt aici pt mine…sa nu cumva sa uit de unde dracu am plecat.

Un gând despre “Aventuri la consulatul romaniei in Montreal

Lasă un răspuns

