Multumesc, Doamna Geta

Am ales sa va ma multumesc, deoarece daca nu erati dumneavostra, poate acum ascultam manele si cine stie ce alte tampenii…Vroiam sa va multumesc pt educatia muzicala pe care mi-ati facut-o si pentru noptile de neuitat (eu nu le-am uitat si nici nu am cum sa le uit vreodata), cand imi dadeati muzica cu polonicu’, si boluri cu raci fierti si cu mujdei de usturoi…😉 Si nu am uitat nici de nepoata S, pe care chiar am iubit-o…si la care ma mai gandesc cateodata, chiar daca era sa ma prinda Dan, intr-o noapte, la ea acasa. Va multumesc din suflet, pt ca m-ati facut sa ascult „muzica adevarata”, dupa cum imi spuneati odata. Nu stiu ce m-as fi facut astazi fara ” Child in time”, „Europa”, „Love bites”, „Number of the beast” …si lista este nesfarsita. Si acum sa nu va mai „domnesc” atata, stiu ca aveai alergie cand iti spuneam „doamna Geta”🙂 , si acum ma bufneste rasul, Geta, iti multumesc din suflet.  By the way, salutari domnului Nelu, si sper sa va bucurati la Deep Purple la concert. Cand ma gandesc la ce reprezinta Deep Purple pt voi….offf, ce frumoasa-i viata!

Multa sanatate si numai bine

Un novice in ale muzicii

5 gânduri despre “Multumesc, Doamna Geta

  1. Gabarule mi-e dor sa vii sa mananci umplutura de la cozonaci. Nu te-am mai vazut demult. Trimite poze! „S” e bine, e la fel de frumoasa si un flacau cat tine de mare!

  2. Aoleu…cum de am uitat de umplutura de cozonaci….cat despre poze, right away…cat despre S…cat de frumoasa poate fi…ca era frumoasa de cand am intalnit-o prima oara😉

Lasă un răspuns

