De ce ne e frica in viata?

De ce ne e frica in viata? Unii ar raspunde de moarte, altii de ghinion, unii ar raspunde ca de apa, de foc sau de furia naturii…Mie imi este frica sa nu am cui sa-i spun „te iubesc”  dimineata cand ma trezesc, sa nu am pe cine strange in brate la culcare si sa-i soptesc in ureche „noapte buna iubirea mea”. Ma tem ca nu am sa imi mai vad rudele, prietenii, persoanele pe care le iubesc si la care tin enorm… Mi-e teama ca nu am sa mai am timp sa fac ceea ce mi-am propus, si am atat de multe… Mi-e teama ca am sa ma trezesc singur…Tie, de ce iti este teama?

2 gânduri despre “De ce ne e frica in viata?

Lasă un răspuns

