“whatever” sexuali….

Lumea se schimba, ma rog este o realitate. Am auzit in ultimul timp o gramada de termeni noi: „metrosexuali, tehnosexuali, vegansexuali, ecosexuali, pomosexuali, ubersexuali, retrosexuali….”. Poate am imbatranit eu si am ramas in urma, dar citind definitiile acestor cuvinte, chiar am realizat ca sunt …normal. Nu stiu de ce, dar ca sa iti traiesti normalitatea nu trebuie sa te adaptezi la un trend. Trebuie sa fi tu insati. Oare, este mai important cum esti vazut in ochii altora decat cum te vezi tu? Asta mi  se pare o slabiciune, un caracter indoielnic. Bine, acum nu o sa acuz pe nimeni, nu am nimic impotriva gasirii „sferei de sexualitate”, fiecare trebuie sa isi gaseasca locul, nu? Numai ca a apartine unul „cult”, cam mult spus cult, nu?; trebuie sa faci o gramada de schimbari pt a demonstra celorlalti ca „tu” esti asa,  „tu” ai ales. Imi aduc aminte ca in Toronto, in normalul unei mari metropole, acesti „whatever” sexuali, se disting de la o posta. De altfel, si aici in Montreal, hoinarind prin downtown, iti este imposibil sa nu ii remarci. So, dupa parerea mea, trebuie sa traim de acum incolo si cu aceste specii noi printre noi, care de altfel banuiesc ca nu fac nici un rau…Oare?

Lasă un răspuns

