Mai suntem romantici?

Imi aduc aminte cand ma apuca dimineata scriind scrisori de dragoste iubitei mele, imi aduc aminte cum pusesem monopol pe cutia de scrisori, pt ca nu trebuia nimeni sa imi citeasca „comorile”, asa le spuneam pe atunci. Mergeam si furam trandafiri din parc, sunt sigur ca vroiam sa impresionez in acea perioada…dar apoi cu timpul mi-am dat seama ca de fapt eram un indragostit. Eram nebun sa ma plimb cu ea prin parc si sa-i recit versurile mele, pe care de altfel le citise din scrisori. Sa-i spun cate-n luna si-n stele, sa o vad zambind sub cerul instelat, sa sporavaim neincetat. Incepusem sa urasc timpul, trecea asa repede cand eram fericit…Acum este la fel…timpul trece cu aceasi intensitate, numai ca nu mai gasesc acea fericire de atunci. In ziua de astazi nu mai folosim scrisorile, avem sms-ul si mail-ul, dar poti simti acelasi lucru ca si cand ai tine in mana o hartie roz, parfumata, care te facea sa vibrezi inainte sa te apuci sa citesti? Si nici nu poti tine toate sms-urile in tel, ca la un moment dat se umple memoria….Observ in mai multe cupluri, schimbari majore de comportament, dupa perioada de lapte si miere, de la inceput. Sa fie rutina cea care omoara romantismul? Oare preocuparea materiala omoara sensibilitatea sufletului?

Lasă un răspuns

