Mi-e dor…

Pur si simplu…Imi este dor. De ingerasi mei ce nu i-am vazut de un an 4 luni si 14 zile, imi este dor de surasul lor, de ziua cand veneam frant si nauc de la servici, iar ele imi sareau in brate luandu-mi oboseala si stresul si alungandu-le. Imi este dor…pur si simplu. Imi este dor sa ne uitam impreuna la desene animate, sa vedem ce mai face Scooby Doo si daca poate acum in episodul asta Tom reuseste sa il prinda pe Jerry. Imi este dor sa mergem sa ne jucam in parc sa ne punem nisip si in cap si sa facem „mancare” din nisip si frunze…Imi este dor sa tin teorii despre cat de bine face ciorbica si cat ajuta ea la crestera unui copil sanatos si frumos, si numai dupa ciorbica putem manca dulciuri…Imi este dor sa le fac baita, sa le imbrac in pijamale, sa le pieptan cate o jumatate de ora, sa adorm cu ele, sa le mangai parul si sa adoarma in bratele mele. Imi este dor…pur si simplu.

Lasă un răspuns

